Tržby z prodeje výrobků a/nebo služeb tvoří alespoň 30 % z celkových výnosů podniku.
Minimálně 51 % zisku reinvestujeme do rozvoje – do dalšího rozvoje pražírny, rozšiřování nabídky, marketingu, neziskových aktivit spolku.
Z výsledků hospodaření vytváříme rezervu pro obnovu vybavení, případně pro realizaci rozvojových záměrů.
- Za rok 2020 byl zisk sociálního podniku 159 616,30. Ten byl použit na spolufinancování vybavení pražírny (kávovary, mlýnky, filtrace na vodu), dodávky a osobního vozidla.
- Za rok 2021 byl zisk sociálního podniku po zdanění 865 707 Kč. Ze zisku jsme financovali pořízení služebního auta pro obchodní zástupce Škoda Fabia s cenou 205 000 Kč. V oblasti online marketingu jsme se zaměřili na optimalizaci webových stránek pro webové prohlížeče a vyhledávače, SEO analýza byla realizována kontinuálně po dobu celého roku v ceně 240 000 Kč. Další měsíční výdaje na online marketing na sociálních sítích byly 6 000 Kč a byly vynakládány po dobu celého roku 2021, tedy v částce celkem 72 000 Kč. Pro prezentace kávy jsme zakoupili 2 ks kávovarů Lamanti, které jsou využívány obchodními zástupci pro prezentace u potenciálních zákazníků i na prodejních akcích v hodnotě 38 000 Kč.